Ook van die kleine snoepers in huis die altijd een koekje of een plakje cake lusten? Het smaakt dubbel zo goed als ze alles zelf uit de oven...

Proefkonijn gezocht: Mijn kind bakt graag!

Ook van die kleine snoepers in huis die altijd een koekje of een plakje cake lusten? Het smaakt dubbel zo goed als ze alles zelf uit de oven kunnen toveren! Mijn kind bakt graag! is hét grote boek voor kleine bakkers.

In Mijn kind bakt graag! krijgen kleine banketbakkers stap voor stap uitgelegd hoe ze heerlijke zandkoekjes (zonder zand!) kunnen maken. Of hoe ze de allerlekkerste chocoladecake ter wereld kunnen bakken en die leuke pannenkoekjes, net zoals die van oma.


Met originele illustraties, fantasierijke decoratietips en creatieve feestideeën om de vingers bij af te likken!


Getest op kinderen zkt een proefkonijn om dit lekkere boek uit te testen. Iets voor jou? Stel je dan snel kandidaat! Dat kan op de blog, per mail naar getestopkinderen@gmail.com of via de Facebookpagina https://www.facebook.com/getestopkinderen. Vermeld je naam en leeftijd en vertel wat jij het allerliefst bakt. Reageren kan tot en met dinsdag 15 mei.


MIJN KIND BAKT GRAAG
Helena Welvaert en Emma Thyssen

https://www.lannoo.be/nl/mijn-kind-bakt-graag
€ 14,99

Het product moet afgehaald worden in Borsbeek. Verzenden kan ook, dan vragen we om de verzendingskosten te vergoeden. In ruil voor het product verwachten we een verslag en foto's.